Digital Assur
communicatie pakket voor bank en verzekeringen
We willen bank- en verzekeringsbemiddelaars inspireren om regelmatig te communiceren met hun klanten. En wees gerust... het loont.
- Met goed voorbereide en interessante retentie-mailings bouwt u een sterke klantenbinding met uw klanten op en verhoogt u loyaliteit.
- Met onze gerichte up en cross selling e-campagnes sluit u gemakkelijker nieuwe polissen af.
Verzekeringsmakelaars stellen dit soort werk gemakkelijk uit of komen er helemaal niet aan toe. En dat is begrijpelijk. Daarvoor kunt u beroep doen op het marketingteam van Digital Assur die op regelmatige en consistente basis uw online marketing met resultaat uitvoert. Dan kunt u zich volledig concentreren op uw core-business.

1. We maken van uw website een TOP website
De basis van uw bedrijf op het internet is uw website. Daarom nemen we de tijd om uw website grondig te screenen en aan te passen waar het nodig is. Indien nodig bouwen we voor u een nieuwe gepersonaliseerde website met volledig Google-geoptimaliseerde content, informatieve blogartikels, duidelijke call-to-action buttons en invulformulieren zodat bezoekers gemakkelijker contact leggen met u.

2. Maandelijkse maken we van uw website een informatiebron over bank- en verzekeringsproducten
Communicatie naar uw klanten toe is een essentieel gegeven voor uw business. Wie communiceert, leeft en valt op. Verzekeringsmakelaars stellen dit werk gemakkelijk uit. Om die reden zet het content-team van Digital Assur maandelijks uw website up-to-date met nieuwe blogartikels en interessante content. Zo is uw website een actieve bron van actuele informatie over verzekeringen.

3. Informatieve newsletters
De copywriters van Digital Assur zorgen dagelijks voor nieuwe blogartikels, tips en adviezen over alle soorten verzekeringen en beleggingen, geclaimd met © Digital Assur Copyright. Hieruit putten we onze inspiratie om maandelijks een informatieve e-newsletter voor u op te maken en te versturen naar uw klanten. Dit is een ideale manier om een langetermijn-relatie met uw klanten op te bouwen en loyaliteit te stimuleren.

4. Gerichte up en cross selling e-campagnes die automatische nieuwe polissen opleveren
De afgelopen 10 jaar hebben we voor Geert Dehouck, gewezen commercieel directeur bij D.A.S. Rechtsbijstand, up en cross selling e-campagnes met succes uitgevoerd. Nu bieden we deze succesvolle formule van up en cross selling ook aan in ons Digital Assur marketingpakket voor de verzekeringsmakelaar.
Het unieke bij onze e-campagnes is dat de klant met één klik zijn interesse aangeeft (dus zonder dat hij zijn contactgegevens ergens moet invullen). Het Digital Assur platform doet de rest.
Het resultaat? Het verzenden van een dergelijke e-campagne naar 100 klanten levert gemiddeld 10 à 15 leads op, van klanten die zelf vragen om gecontacteeerd te worden. Dat is dan voor u de uitgelezen kans om nieuwe polissen af te sluiten.

5. We verzorgen u en uw kantoor op social media
Doe eens zelf de test: tik uw eigen naam en dat van uw kantoor in de Google zoekbalk. (En wees gerust... dat doen uw (potentiële) klanten ook voor dat ze bij u langskomen). Dan zien velen hoe (slecht) ze overkomen op Linkedin en andere sociale media...
Wat we doen voor u
We optimaliseren uw persoonlijk profiel en uw bedrijfsprofiel op Linkedin zodat u en uw kantoor professioneel overkomt. Daarna bieden wij u een workshop aan bij u op kantoor in het optimaal benutten van uw Linkedin profiel.
Meer weten over ons Digital Assur communicatie pakket?
Wij maken graag wat tijd vrij voor een eerste verkennend gesprek.