Win-Win

Uit ervaring weet ik...

Uit ervaring met mijn huidige klanten weet ik dat veel kmo's worstelen met het goed en vooral efficiënt gebruiken van sales, marketing en internet. Zo laten zij veel kansen onbenut om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten beter te bedienen.

Stapsgewijs heb ik tijdens het werken met mijn klanten een methode ontwikkeld om kmo's te ondersteunen in het goed en vooral efficiënt gebruiken van sales, marketing en internet. De methode blijkt succesvol en is klaar om op ruimere schaal gebruikt te worden.

Hoe ga ik te werk?

Eerst maak ik een beknopte bedrijfsanalyse (product/dienst, klantenkring, organisatie en doelstelling van uw bedrijf), teneinde uw bedrijf en zijn activiteiten te leren kennen.

Daarna ga ik na of er binnen uw bedrijf de minimaal benodigde kennis en middelen voorhanden zijn om uw bedrijf vooruit te stuwen.

Het uiteindelijk doel moet zijn dat uw bedrijf een niveau hoger komt te staan dan uw concurrenten. Een prachtige win-win-deal toch?

Zin om te brainstormen?

Dan maak ik met u graag een afspraak voor een eerste vrijblijvend gesprek.